Wyjaśnienie

Wszelkie zdjęcia ikon umieszczane na moim blogu, są wyłącznie zdjęciami moich własnych prac.

sobota, 10 lipca 2010

No i stało się....

Chodziło za mną, chodziło ...Od ponad dwóch lat. Czemu? Przecież tyle jest ciekawych miejsc w sieci. Przede wszystkim - blog Przyjaciół. Dla mnie wyjątkowe miejsce. Tu jednak chciałabym dzielić się swoją pasją, tym , czym żyję, a może niekoniecznie wpasowuje się w konwencję przyjacielskich pogaduch. Ten blog będzie też efektem wielu przeprowadzonych rozmów z osobami, które interesują się ikonami, procesem tworzenia, ich symboliką. Nie będzie tu jednak żadnych wykładów, receptur, mądrzenia się. Przynajmniej mam nadzieję, że nie będzie

To może jeszcze jaki Anioł Stróż by się przydał:




8 komentarzy:

  1. No nareszcie , powinnam pogratulować , ale Ty wiesz ,że ja bardziej Cię zmotywuję gdy troszkę powarczę wrrrrrr
    Wszystkiego dobrego Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
  2. Niuniu, dzięki! :)) Na razie się rozglądam i próbuję umościć . Trzymaj kciuki Niuniu za mnie. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu
    czy nie powinnaś jakiejs herbatki postawić na poczatek , może spragnieni by się napili :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Malgosiu, swietnie, swietnie.

    o ikonach wiem tylko tyle ze sa :oops:

    popatrze chetnie :)

    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, wreszcie dotarłam !Gratulacje!Bardzo mi się ta inicjatywa podoba, bo o Twojej wiedzy , talencie już dawno wiem!!I naturalnie z nich będę czerpać jaknajwiecej.
    Jedno, mnie martwi,że wszędzie bym chciała być i komentować, a czas się kurczy !Uściski z Gdyni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Babko, z tym czasem skąd ja to znam?... ;)Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń