Wyjaśnienie

Wszelkie zdjęcia ikon umieszczane na moim blogu, są wyłącznie zdjęciami moich własnych prac.

niedziela, 7 listopada 2010

"Prezent" od telewizji

Kilka dni temu było Wszystkich Świętych. Może dlatego jakoś szczególnie moje myśli idą ku moim zmarłym Babciom i Dziadkom oraz mojemu rodzinnemu miastu.
Dziś TV Polonia transmitowała Mszę św. z kościoła, do którego chodziłam przy okazji każdego pobytu w tym mieście.
Tu galeria zdjęć:
Kościół był w PRL zamknięty przez lata. Po wielu staraniach , w tym znaczącej pomocy prof. Wiktora Zina -również hrubieszowianina, władza oddała zrujnowany budynek i pozwoliła na utworzenie parafii. Było to na początku lat osiemdziesiątych. Bardzo się wszystko zmieniło od tamtego czasu. Powstała m. in. Droga Krzyżowa na zewnątrz świątyni , której stacje umieszczone są w murze ogrodzenia. Projektował ją i nadzorował wykonanie profesor Zin. Zresztą z proboszcza ks. Puzona jest wspaniały gospodarz. Dziś prowadził Mszę Św. wraz z biskupem ukraińskiej diecezji. Oprawą muzyczną zajął się organista, Leszek Opała i stworzony przez niego zespół Lechici.
Tu ich strona:
Pamiętam, gdy rozpoczął pracę w parafii jako młody chłopak. Od razu kupił serca wszystkich parafianek emotikony na gg najlepsze . Dziś siwizna na skroniach, ale w dorobku wiele osiągnięć. Zaczęło się od zwykłej scholi a teraz rewelacyjny zespół....Można posłuchać próbki nagrań na ich stronie.
Cóż....Wzruszyłam się, powspominałam....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz