Wyjaśnienie

Wszelkie zdjęcia ikon umieszczane na moim blogu, są wyłącznie zdjęciami moich własnych prac.

sobota, 30 października 2010

Surówka z pasternaku hitem tego sezonu

Nigdy nie jadłam pasternaku. Tej jesieni pierwszy raz. Tata przywiózł od znajomych, mieszkających na wsi. Dziś samodzielnie ugotowałam tę "pietruszkę" w wodzie z dodatkiem soli i cukru. Potem ostudzoną pokroiłam w kosteczkę. Do tego jabłko starte na grubej tarce, na sklejenie - śmietana z chrzanem i majonezem. Ciut mieszanki pieprzów. PYCHA!!!!!!
Zdjęcia nie będzie . Wychodzi na to, że trzeba było nie krytykować sprzętu.emotikony na gg najlepszeTeraz mam za swoje. Aparat odmówił współpracy......

4 komentarze:

  1. A Małgosiu!Litości nie masz?
    Już dawno poszukuję pasternaku, pamiętam go z dziciństwa,ale tutaj nawet działkowicze nie wiedzą co to takiego!
    Jakaś pasza?- pytają.
    Pozdrawiam z żalem,że się nie dobiorę do Twojej surówki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Babko, rodzice też pamiętają z dzieciństwa. Dla mnie nowość kompletna i bardzo się dziwię, że tego warzywa nie można normalnie kupić. Pychota!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. http://survival.strefa.pl/r2/pasternak-k2.jpg
    Będę musiała zdobyć nasiona i posiać je byle gdzie,to znaczy na łące w pobliżu.
    Z tego co tu piszą bywa w stanie dzikim,ale trzeba by się dobrze na znać, by zbierać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Babko, nawet nie wiedziałam, że tak pięknie kwitnie na żółto! Dla mnie to pietrucha o ostrym zapachu. Gdyby mi kto wymieszał z prawdziwymi korzeniami pietruszki, to chyba miałabym kłopot bo tylko niektóre są ciut inne kolorystycznie. Albo ja nieobyta z tematem. :)

    OdpowiedzUsuń